HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: To Catch a Cheater

Young Girl setups her 13 Year old Boyfriend to see if he'll cheat!

129572 ratings | 16592262 views
Young Girl setups her 13 Year old Boyfriend to see if he'll cheat! WATCH BEHIND THE SCENES of TO CATCH A CHEATER on Luis' VLOG CHANNEL: CLICK HERE!!!! https://www.youtube.com/watch?v=SB8E7uDQyP8&t=1s&spfreload=5 Sarah wants to test her 13 year old boyfriend, and see if he can stay loyal while she's not around. We reached out to his mom first, and let her know what we would like to setup, and she was cool with it... thought it'd be fun to see if she's raising her boy well, and not be a cheater. She told him that he has basketball practice with a private coach at the park... when she got to the spot, we told her to make an excuse and leave to the car... meanwhile, our pretty young girl Helena walked by to see if he could resist her charm... these are the result... PLEASE DON'T FAIL US! Sarah brought her Mother and sister while viewing the footage for moral support... Follow Our Host Instagram & Snapchat: @RealLuisMercado Check out this Indian guy spying on his Girlfriend During "Girl's Night Out!: https://www.youtube.com/watch?v=L9W1xG-Vf4k Subscribe and Like our Instagram @tocatchacheater2016 Facebook www.facebook.com/tocatchacheater and Youtube Page! Check out other Parts Here: Are Military Guy's Scumbags!?: https://www.youtube.com/watch?v=OKi0yETemww Spanish Version!: https://www.youtube.com/watch?v=tIir-QMpw_s Guy VERSION: https://www.youtube.com/watch?v=M9l5yEijNcM Philippines Edition: https://www.youtube.com/watch?v=0bIxz56AlD4 Will he Cheat with a Porn Star?:https://www.youtube.com/watch?v=lDmcjpIKRZ8 Testing Boyfriend GOES WRONG! (THE ENDING IS SHOCKING!): https://www.youtube.com/watch?v=CJFEBA5pXYQ Wife's Marriage DESTROYED!: https://www.youtube.com/watch?v=hEfvdKuSaio Baby Daddy Caught Cheating: https://www.youtube.com/watch?v=j7PA-iKArEw Daughter Puts her Dad to the Test: https://www.youtube.com/watch?v=9zFDyRk1SnY Guy puts his soon to be Fiance to the test: https://www.youtube.com/watch?v=7kY9GcR52e4 Boyfriend Cheats with an Underaged Girl!: https://www.youtube.com/watch?v=qvZ5_paBwYk Wife TEST HUSBAND: https://www.youtube.com/watch?v=UuOo9JYlUic Underaged Girl!: https://www.youtube.com/watch?v=qvZ5_paBwYk Part 1: https://www.youtube.com/watch?v=ZI3OafY3lU4 Part 2: https://www.youtube.com/watch?v=Jm4L9lJZJE4 Part 3: https://www.youtube.com/watch?v=CxYGWS7aR_o Part 4: https://www.youtube.com/watch?v=JlIZbaIx_6I Part 5: https://www.youtube.com/watch?v=5VOhrXGW6DI Part 6: Indian DOUCHE tries to Cheat on his Girlfriend!: https://www.youtube.com/watch?v=jxaSvjTRXoA Part 7: https://www.youtube.com/watch?v=CVfwLbvr3UU If you are interested in putting your spouse to the test - please contact us: [email protected] subject: (WRITE YOUR LOCATION & AGE), HELP ME! Please support our Patreon Account! So We can hopefully come to your city sooner than later to test your spouse! This will help keep the show free, keep us testing couples for free as well! https://www.patreon.com/user?ty=h&u=3249724
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (42453)
To Catch a Cheater (1 year ago)
WATCH BEHIND THE SCENES of TO CATCH A CHEATER on Luis' VLOG CHANNEL: CLICK HERE!!!! https://www.youtube.com/watch?v=SB8E7uDQyP8&t=1s&spfreload=5
Dead Mouse (16 days ago)
To Catch a Cheater the nigga with the blue shirt is kinda of a dick head tbh cuz he is exposing a 13 year old so idk what you be doing 🤷🏽‍♂️ oh yeah and also check out memeulous video on you
Kalenborn halva (1 month ago)
Dating with 13-year old women. WHAT IS THIS FEMALE GENDER AT ALL?
money cart (1 month ago)
cringe
Jimmie Clemons (2 months ago)
I saw a YouTube wa
Mo Bamba (3 months ago)
Guys or girls, if you don’t want to be with your girl or man anymore, don’t cheat, just don’t. Just say that you think you guys should break up. Trust me.
ali khan (28 minutes ago)
Why the fuck that little bitch screaming it was her choice not his fuckin mom forced him to get boyfriend like that
anime mix (2 hours ago)
kids now days.
Stay Grenzig (6 hours ago)
OMG This "hug" Only cringe
Otaku rex (19 hours ago)
1:41 the face she gave him
Foxtrot 1919 (20 hours ago)
This is how my school works with 12 or 13 year olds; flirting in our school is considered trash and stupid so.. this is a real example. G: Hey ______ I like you. B: Okay B: So we’re dating now? G: Yeah. B: Cool, love you G: Love you, too *they walk in separate directions*
Nongtdu Jr (1 day ago)
You deserve it
Ildar babayan (2 days ago)
Мммм ору))
Alyssa Radina (2 days ago)
She’s stressed, god i feel bad
Mom: are you okay? The girl: YEA MOM IM SO HAPPY
Aleeza Mughal (2 days ago)
Boy: can I trust you? Girl: definitely not Boy: do you love me Girl:yes a lot Boy: would you mind if I cheated on you Girl:obviously not Boy:can u die for me Girl:why are you asking me this This was random Read it the other way
Allysa Nichole (3 days ago)
Wow that boy needs to get his but kicked off by me!
Schlomo Goldberg (3 days ago)
This video is so cringy i had to hide in the comments.
p a r a d o x (3 days ago)
im 15 and still trying to figure out how i create my own jutsu so i dont need to use rasengan the whole time
Caleb Ivory (4 days ago)
Bro Tic toc is actually a pedafile Pool😂💀
CLASH 4 KURD (4 days ago)
I fall in love 4 years ago mean 20 years old but she have a boyfriend in 13 years old !!! I don’t know how there parents let their kids do such thin like that ! Because he or she too young to do such thin like that really I’m shocked !!!
Ur Reflection (4 days ago)
My bro is 8 th n he still a child😂
johnpaul 222 (4 days ago)
She’s fucking 13 for fuck sake she’s not fucking a middle aged women whose just been divorced
richard d. (4 days ago)
it’s frickin 12 year olds why so serious🤣💀deadass tho
Giles Becraft (4 days ago)
Pause at 1:05. Is the mom possessed or something!?
Voltedi (5 days ago)
Boner HAHAHAHAH
Poppy Andrew (5 days ago)
0:27 cringey af I was like Ew your only like 12 not 30+
Mike SarCa (5 days ago)
When i was 13 all i want to do is to play video games, but kids nowadays?? Really?? 13 in a relationship? 😂😂😂😂😂
Zahra Moridi (5 days ago)
13 year old girl putting her bf on test and here I am 23 years old single my entire whole life lol
Dont mind me (5 days ago)
Ashamed
haziel alfanta (5 days ago)
Would you want a dress? 😂
Garbage Bin (5 days ago)
*boner*
AkiraKatGaming334 (5 days ago)
Why would I need a boy friend when I can have a girlfriend....
Antonio Mex (5 days ago)
😂😂
goofyp Ilm (6 days ago)
it's so cringeworthy
goofyp Ilm (6 days ago)
Idiot.
Roblox Gamer (6 days ago)
she is so angry ye 1:37
lucio linarez (6 days ago)
Lol why would they offer a emo girl a dress
CountLukoo (6 days ago)
"can i give you a hug?" that gave me autism.
Ashley aliana gosling (6 days ago)
Aww,😭😳😡I would be so mad even end the relationship there😒
THE JACK (7 days ago)
ไครมาจากช่องพี่ ซีวาส กดไลค์
Santiphap Juejan (7 days ago)
Hahaha WTF
ง้ำๆ Hi
XXII_Emily_IIXX (7 days ago)
"Do you considered cheating' WELL NO DUH IDIOT. Why are you always so fucing dumb at the end of these videos.
Fedoras Svensson (7 days ago)
lol wth is this anymore
prince charming (7 days ago)
Who put s like on here i think my wife wstches this cause this show pops up everytime i search for somethings. Anyway i was commenting about the mother .shes clearly in on it for the amusement of hurting her daughter or just wants to see dome action its cute but also kinds sad
Lucy Coleman (7 days ago)
“Yeah mom I’m so happy” 1:38 lmao 😂
Kaitlyn Rosen (7 days ago)
1:44 THAT LOOK AHAHAHAHAHAHAH
hiwot Abebe (8 days ago)
I rly wanna know what happens next 😳😳
Jenchu Lichaeng (8 days ago)
Ooo i feel so sorry for da gurl🤦🏾‍♀️🤦🏾‍♂️🤦🏾‍♀️🤷‍♀️🤦🏾‍♀️🤷‍♀️
Lajla Haxhiqi (8 days ago)
Omg she is 13 and have a boyfriend ????
E'pertit CH. (8 days ago)
BOY IS SO BAD
karen salcedo (8 days ago)
13 years old! Stfu!
Luke Murray (8 days ago)
I wanna see his reaction when she confronts him!!
Nattiwut Bunpayung (9 days ago)
Angry lil girl 😆
Adryan Cooper (9 days ago)
Where in the world does this take place😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Keith Nieves (9 days ago)
Why do they do this to themselves
Judi Nunez (9 days ago)
Tf she should b watching sponge bob
PhotoShop With Farhan (10 days ago)
😂😂
Marisa Poksuk (10 days ago)
ความรักไม่ผิด...แต่คนมันเหี้ยเอง
Elke Olsen (10 days ago)
Cringy AF
Haley Clark (10 days ago)
1:43 she wanted to slap him so bad after he asjed her that 😂😂
Tohru (10 days ago)
every time the blonde girl opens her mouth shes like moaning
Tohru (10 days ago)
0:37 cringe so hard
moon 14 (10 days ago)
this is so funny
lil eap (11 days ago)
เเฟนมึงสวยจะตาย
Nam Pawanrat (11 days ago)
เเฟนมึงสวยขนาดนี้มึงยังนอกใจอีกหรอ🤔
ตามมาจากช่องชีวาส
ผู้ชายแม่งน่าเตะวะะะ555
OMG 😱 I 'm........
GoldyBlack Swaggy (11 days ago)
Wow. Am 12 years old girl. I dont have menstruation yet. I still play tag. I still play Filipino games. Am boyish so I obly wear jeans and shorts. I only wear dress when there's some occasions. And am childish. Suppose. This is the most cringiest YT VID EVER.
Manosij The Tiger (10 days ago)
hahaha and i am a 17 yr old boy and extremely childish too. i am in 1st yr of college now but i act like a 1st grade kid. i run in the corridor, crawl on the floor,make funny noise and sing, pinch cheeks of other boys to adore them for fun and tickle others too. i am the most childish in the college
Jordan Weber (11 days ago)
I'm so sorry this happened to you
Blackbeard Main (12 days ago)
Kids at 13 finds true love while their parents play pubg..🤣
Aidan Truter (12 days ago)
WTF
MinatoNamikaze200 (12 days ago)
these kids be having dates at 13 and im 16 here still a fucking perverted virgin lmao
REDEYEz (13 days ago)
กูมาจากพี่ zhevass😀😀
Chatjane Varagan (12 days ago)
เหมือนกันกูก็มา
Mr. icerocky (13 days ago)
1:35 He will be thing he will be fuck her
Ibo Messi,coutinho (13 days ago)
🤣🤣🤣🤣🤣
mokk lloo (13 days ago)
wtf boy
TheNexus (13 days ago)
"I'm so happy"..
snowball (13 days ago)
1:37 " YES I'M SO HAPPY"
vaniii :3 (13 days ago)
Lol 13 years old and the only problem is if the boy cheat or not cheat? 🙄🙄
_PHICHET _ (13 days ago)
boy friend mother:Are you OK? Girl friend:yeah mama so happy 55+
โซ' ดา (13 days ago)
น่าสงสารร เป็นเราจะตบคว่ำแม่มม
กูมาจาก ชีวาท
Chatjane Varagan (12 days ago)
กูก็มา
โซ' ดา (13 days ago)
เหมือนกันน
JP (13 days ago)
Cringiest thing since terrorism
burkey548 (13 days ago)
the girl watching her boy friend on the lap top is fucking plug ugly
Lord Tachanka (13 days ago)
I kinda feel bad for the boy especially since they didn't blur his face and now he must have major trust issues with his parents and who else he dates later..
Altay Polat (14 days ago)
Seni küçük alfa
😂😂😂
Brianna Venturella (14 days ago)
Poor girl :(
IIQueenßaeII 101 (14 days ago)
Omg that boys a jerk he even did a yessss pose when he got that date
Gage Sutton (14 days ago)
never gets old
Tye Cooper (15 days ago)
He is a dick
Stacy Santamaria (16 days ago)
😭😭😢😔
Stacy Santamaria (16 days ago)
😔thalt is sad
Jalayah Feliciano (16 days ago)
To grown how old is she
Hm Hm (16 days ago)
😂😂😂 از دوازده سالگی ولگردیو آغاز کردن فقط اونجاش که مامانش میگه حالت خوبه دختره میگه آره خیلی خوشحالم 😂
dog bone (16 days ago)
My friend is 13 and dating. Oof
Mayra Canas (18 days ago)
When the kid hugged the girl his face was so weird😂
CircumCrippled TV (18 days ago)
Is he also intact!
Emerson Chenalloy (19 days ago)
The girl stared with death eyes at him the entire time
Dragon Goose (19 days ago)
WTF am I watching right now
g t (20 days ago)
12 years old really? she looks 40 years old cougar hooker with experience
Gurtej Singh (20 days ago)
Waiting for them to turn 18

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.